Kontaktinformācija:
Amats | Vārds uzvārds | Tālrunis | E-pasta adrese |
Sociālā dienesta vadītāja | Ieva Roze | 67997977 | ieva.roze@adazi.lv |
Sociālā dienesta vadītājas vietniece | Sintija Vītola |
29233100 67996661 |
sintija.vitola@adazi.lv |
Sociālais darbinieks | Guna Kozlovska |
29233100 67996661 |
guna.kozlovska@adazi.lv |
Sociālais darbinieks darbam ar ģimenēm ar bērniem |
Kristīne Patmalniece | 67809399 | kristine.patmalniece@adazi.lv |
Sociālais darbinieks darbam ar ģimenēm ar bērniem |
Anda Tuliša | 67809399 | anda.tulisa@adazi.lv |
Sociālais darbinieks darbam ar pensionāriem un invalīdiem |
Zinaida Johansone | 67997744 | zinaida.johansone@adazi.lv |
Sociālais darbinieks | Liāna Andreviča | 67996661 |
|
Sociālais darbinieks darbam ar personām ar funkcionāliem traucējumiem |
Kristīne Grīva | 67996661 | kristine.griva@adazi.lv |
Sociālās palīdzības organizators | Antra Meola |
67809399 29233100 |
antra.meola@adazi.lv |
Apmeklētāju pieņemšanas vieta:
Gaujas iela 13/15, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164
Apmeklētāju pieņemšanas laiks:
Pirmdiena, plkst. 10:00-13:00, 13:45-18:00
Ceturtdiena, plkst. 8:00-13:00, 13:45-17:00
Sociālā dienesta galvenais uzdevums ir sociālās palīdzības pakalpojumu sniegšana, veicinot personu pašpalīdzību un iesaistīšanos sabiedriskajā dzīvē, kā arī veicināt šo personu atbildības izjūtu pret sevi un savu ģimeni.
Sociālie pakalpojumi ietver sociālo aprūpi, kuras mērķis ir nodrošināt dzīves kvalitātes nepazemināšanos personai, kura vecuma vai funkcionālo traucējumu dēļ to nevar nodrošināt pati saviem spēkiem un sociālo rehabilitāciju, kuras mērķis ir novērst vai mazināt invaliditātes, darba nespējas, atkarības un citu faktoru izraisītās negatīvās sociālās sekas personas dzīvē.
Sociālo pakalpojumu sniegšanas pamatprincipi:
Sociālās palīdzības mērķis ir sniegt materiālu atbalstu krīzes situācijā nonākušām trūcīgām ģimenēm (personām), lai apmierinātu to pamatvajadzības un veicinātu darbspējīgo personu līdzdarbību savas situācijas uzlabošanā. Sociālās palīdzības pamatprincipus nosaka Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likums, kurš stājās spēkā 01.01.2003. Likums definē šādus sociālās palīdzības veidus pašvaldībās:
Sociālās palīdzības pabalsti tiek izmaksāti no pašvaldību budžeta. Lai saņemtu pašvaldības sociālo palīdzību, palīdzības pieprasītājam jāvēršas ar iesniegumu sociālajā dienestā pie sociālā darbinieka. Sociālā darba speciālists kopā ar palīdzības pieprasītāju izvērtēs personas vai ģimenes individuālās vajadzības un pieejamos resursus un vienosies par piemērotāko palīdzības veidu.
Pašvaldības sociālā dienesta uzdevumi:
1) veikt sociālo darbu ar personām, ģimenēm un personu grupām;
2) sniegt sociālos pakalpojumus vai organizēt to sniegšanu ģimenēm ar bērniem, kurās ir bērna attīstībai nelabvēlīgi apstākļi, audžuģimenēm, aizbildņiem, personām, kuras aprūpē kādu no ģimenes locekļiem, invalīdiem, pensijas vecuma personām, personām ar garīga rakstura traucējumiem un citām personu grupām, kurām tas nepieciešams;
3) novērtēt klientu vajadzības, materiālos un personiskos (motivācija, nepieciešamās zināšanas un prasmes, izglītība, profesija u.c.) resursus;
4) noteikt klientu līdzdarbības pienākumus;
5) sniegt sociālo palīdzību;
6) administrēt pašvaldības budžeta līdzekļus, kas novirzīti sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības sniegšanai;
7) novērtēt sociālā dienesta administrēto un pašvaldības finansēto sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības kvalitāti;
8) izstrādāt sociālo pakalpojumu attīstības koncepcijas, mērķprogrammas un priekšlikumus jaunu pakalpojumu ieviešanai;
9) informēt iedzīvotājus par sociālajiem pakalpojumiem un sociālo palīdzību.
Pašvaldības sociālā dienesta pienākumi un tiesības:
1) sniegt personai informāciju par tiesībām saņemt sociālos pakalpojumus un sociālo palīdzību un to sniegšanas kārtību;
2) rakstveidā informēt personu, kas pieprasījusi sociālo pakalpojumu vai sociālo palīdzību, par pieņemto lēmumu un atteikuma gadījumā norādīt atteikuma iemeslus un lēmuma pārsūdzēšanas termiņus un kārtību;
3) sniegt personai psihosociālu vai materiālu vai psihosociālu un materiālu palīdzību, lai sekmētu krīzes situācijas pārvarēšanu un veicinātu šīs personas iekļaušanos sabiedrībā.
4) Pašvaldības sociālajam dienestam ir pienākums sniegt informāciju un konsultācijas personai saprotamā veidā.
5) Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības sniedzējiem ir tiesības pieprasīt un bez maksas saņemt ziņas par personas funkcionālo traucējumu raksturu un pakāpi, aizgādības tiesību realizāciju, bērna tiesisko un mantisko stāvokli, aizbildnības un aizgādnības jautājumiem, ienākumiem un piederošajiem īpašumiem, ja šīs ziņas nepieciešamas, lai pieņemtu lēmumu par sociālā pakalpojuma vai sociālās palīdzības sniegšanu.
Sociālais darbinieks darbam ar ģimenēm un bērniem:
Sociālais darbinieks darbam ar pensionāriem un invalīdiem: