a a a

KOKAPSTRĀDES UZŅĒMUMS MEKLĒ DARBINIECES /KUS
Hornbaek Baltic A/S, reģ.nr.40103053167, ir uzņēmums, kas nodarbojas ar augstas kvalitātes priedes koka līstu ražošanu eksportam. Saistībā ar darbības paplašināšanos, meklējam darbinieces /kus profilu labošanas nodaļā, ar iepriekšēju vai bez iepriekšējas pieredzes.
Uzņēmums piedāvā:
-stabildu darba vietu Ādažos;
-darbu maiņās (8h darba diena);
-sociālās garantijas;
-darba algu vidēji no 650-700 EUR brutto;
-iespējamus bonusus atkarībā no padarītā darba apjoma;
-veselības programmu pēc 1 nostrādāta gada;
-transportu uz darbu un atpakaļ maršrutā Ādaži, Saulkrasti, Skulte, Salacgrīva;
-Iespēju cilvēkiem no tālākiem reģioniem apmesties ērtās un jaunās kopmītnēs tieši blakus darba vietai;
Uzņēmuma adrese: Ādaži, Muižas iela 3, Rīgas novads.

Aicinām darbā operatoru – pārdevēju VIADA Baltija degvielas uzpildes stacijā “Ādaži” (Rīgas gatve 64, Ādaži), tālr.67301503, e-pasts: personals@viadabaltija.lv
Stabils atalgojums: stundas likme EUR 4.20 dienas maiņā, EUR 6.30 nakts maiņā, EUR 8.40 svētku dienās + pārdošanas piemaksas.
Veselības apdrošināšana pēc 1 nostrādāta gada.
Sociālās garantijas un darbiniekam izdevīgas atlaides.
Sīkāk par vakanci skatīt: http://www.viada.lv

Ādažu novada dome aicina darbā  SOCIĀLO DARBINIEKU darbam ar personām ar funkcionāliem traucējumiem pilnas slodzes darbam uz nenoteiktu laiku

Amata mērķis: nodrošināt sociālos pakalpojumus personām ar funkcionāliem traucējumiem

Prasības pretendentiem:

  • profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā (otrā līmeņa profesionālā izglītība);
  • normatīvo aktu, kas reglamentē sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības sniegšanu, pārzināšana;
  • prasme sagatavot vēstules un ziņojumus, atzinumus;
  • labas iemaņas darbā ar datoru, informāciju sistēmām un programmām, biroja tehniku, prasme strādāt ar sociālo pabalstu administrēšanas informatīvo sistēmu (SOPA);
  • prasme strādāt komandā, uzņemties iniciatīvu un atbildību;
  • spēja ātri un patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās;
  • prasme plānot, vadīt un organizēt darbu, spēja skaidri argumentēti paust savu viedokli;
  • labas komunikācijas, empātijas, klausīšanās prasmes;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī.
  • darba pieredze sociālajā darbā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību;

Galvenie pienākumi:

  • veikt sociālo darbu ar personām ar funkcionāliem traucējumiem;
  • organizēt deinstitucionalizācijas procesu pašvaldībā;
  • organizēt un sniegt iedzīvotājiem nepieciešamos sociālos pakalpojumus un sociālo palīdzību;
  • sociālo gadījumu risināšanā apzināt un piesaistīt nepieciešamos resursus, ievērojot sociālā darba specifiku dažādās prakses jomās;
  • strādāt ar vienoto pašvaldības sociālās palīdzības administrēšanas elektronisko sistēmu (SOPA) u.c. sistēmām.

Piedāvājam:

  • pilnu darba slodzi;
  • intensīvu un atbildīgu darbu;
  • profesionālās attīstības un pilnveides iespējas;
  • stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.

Iesniedzamie dokumenti:

  • profesionālās darbības apraksts (CV);
  • izglītību apliecinoša dokumenta kopija;
  • motivācijas vēstule.
  • Pieteikšanās termiņš – 2020.gada 23.augusts
  • Mēnešalga bruto –1149 EUR, profesijas klasifikatora kods 2635 01.

Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2020.gada 23.augustam uz e-pastu: vakance@adazi.lv  vai pa pastu: Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67997977.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs personāla atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Ādažu novada dome,  kontaktinformācija Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164. tālr.67997350, elektroniskā pasta adrese: dome@adazi.lv

Papildu informāciju par personas datu apstrādi jūs variet iegūt tīmekļvietnes www.adazi.lv sadaļā “Pašvaldība/Dokumenti/Privātuma politika”.

SIA „Orkla Latvija” ĀDAŽU ČIPSU RAŽOTNE aicina darbā uz laiku (līdz 31.oktobrim)

NOLIKTAVAS SEZONAS STRĀDNIEKU (KRĀVĒJU)

Darba laiks:
Slīdošais grafiks – 5 darba dienas no pirmdienas līdz sestdienai, maiņas 07:00 – 16:00 un 11:00 – 20:00 (par grafiku vienoties ar tiešo vadītāju)

Galvenie pienākumi:
– piedalīties / koordinēt kartupeļu ražas pieņemšanas procesus
(sīkākā informācija par darba pienākumiem – zvanot pa norādīto tālruni)

Prasības:
– valsts valodas zināšanās
– fiziskā izturība

Mēs piedāvājam:
– atalgojumu EUR 800,00 (bruto)
– sociālās garantijas
– bezmaksas siltas pusdienas

Strādāt gribētājus lūdzu pieteikties telefoniski – mob.29565680

Aicina Pica Lulū! Kļūsti par kasieri vai picu cepēju un esi komandā, kas cep slavenākās picas Latvijā!

Nav nepieciešama iepriekšēja darba pieredze- mēs iemācīsim!

Mums ir:
– dienas un/vai vakara maiņas;
– darba samaksa par pilnu slodzi (bruto): 453-958 EUR mēnesī;
– motivējoša piemaksu sistēma;
– apmaksāts transports pilna laika darbiniekiem;
– piemaksas par darba stāžu uzņēmumā;
– regulāras mācības veiksmīgai darbu izpildei;
– iespēja iegūt vērtīgu darba pieredzi un kļūt par īstu picu pasaules profesionāli;
– reālas izaugsmes iespējas atbildīgiem, aktīviem darbiniekiem;
– īpaši izdevīgas darbinieku cenas mūsu gardajām picām;
– pozitīva un neformāla atmosfēra, priecīgi un atsaucīgi kolēģi;
– interesanti projekti un aizraujošas akcijas, kā arī motivējošas balvas;
– kopīgi darbinieku pasākumi;
– nomaksāti nodokļi un alga vienmēr laikā;
– nelaimes gadījumu apdrošināšana.

Gaidīsim pieteikumus uz cv@lulu.lv

Ādažu novada dome aicina darbā SOCIĀLĀ DIENESTA VADĪTĀJA VIETNIEKU uz pilnu slodzi

Amata mērķis: Vada, koordinē un nodrošina sociālos pakalpojumus un sociālo palīdzību pašvaldībā

Prasības pretendentiem:

  • profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā (otrā līmeņa profesionālā izglītība), tiesību zinātnēs;
  • pieredze sociālās palīdzības, sociālo pakalpojumu sniegšanas jomā un pieredze vadības darbā ne mazāka kā 3 gadi;
  • prasme pielietot teorētiskās zināšanas sociālās jomas metodiskā darba jautājumos un prasme sagatavot sociālās jomas regulējošus pašvaldības normatīvos aktus;
  • labas iemaņas darbā ar datoru, informāciju sistēmām un programmām, biroja tehniku, prasme strādāt ar sociālo pabalstu administrēšanas informatīvo sistēmu (SOPA);
  • prasme sagatavot vēstules un ziņojumus, atzinumus;
  • stratēģiska domāšana, labas prezentēšanas, komunikācijas un organizatoriskās prasmes, precizitāte un augsta atbildības sajūta;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību.

Galvenie pienākumi:

  • nodrošināt Sociālā dienesta metodisko vadību, veikt uzraudzību un kontroli;
  • izstrādāt sociālo pakalpojumu attīstības koncepcijas jaunu pakalpojumu ieviešanai;
  • izstrādāt sociālās jomas regulējošus pašvaldības normatīvos aktus;
  • veikt atskaišu un pārskatu sagatavošanu;
  • organizēt un sniegt iedzīvotājiem nepieciešamos sociālos pakalpojumus un sociālo palīdzību;
  • sociālās jomas projektu organizēšana un vadīšana;
  • aizstāt Sociālā dienesta vadītāju prombūtnes laikā.

Piedāvājam:

  • atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
  • sociālās garantijas;
  • profesionālās attīstības un pilnveides iespējas.

Iesniedzamie dokumenti:

  • profesionālās darbības apraksts (CV);
  • izglītību apliecinoša dokumenta kopija;
  • motivācijas vēstule.
  • Pieteikšanās termiņš – 2020.gada 23.augusts
  • Mēnešalga – bruto 1244 EUR, profesijas klasifikatora kods 1344 04.

 

Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2020.gada 23.augustam uz e-pastu: vakance@adazi.lv  vai pa pastu: Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67997977.

 

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs personāla atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Ādažu novada dome,  kontaktinformācija Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164. tālr.67997350, elektroniskā pasta adrese: dome@adazi.lv

Papildu informāciju par personas datu apstrādi jūs variet iegūt tīmekļvietnes www.adazi.lv sadaļā “Pašvaldība/Dokumenti/Privātuma politika”.

Aicinām Ādažu čipsu komandai pievienoties enerģisku un mērķtiecīgu kolēģi: KVALITĀTES KONTROLIERI

Tavi darba pienākumi būs:
• Uzraudzīt tehnoloģisko instrukciju un specifikāciju ievērošanu ražošanas procesā.
• Organizēt un ievērot izejvielu, palīgmateriālu un gatavās produkcijas paraugu noņemšanu atbilstoši prasībām.
• Veikt noņemto paraugu organoleptisko un fizikāli ķīmisko pārbaudi izejvielām, palīgmateriāliem un gatavajai produkcijai.

Vēlams, lai Tev būtu:
• Augsta precizitāte, atbildības sajūta par uzticēto darbu, neatlaidība.
• Labas sadarbības un komunikācijas spējas.
• Prasmes darbā ar MS Office (Excel, Word).

Mēs Tev nodrošināsim:
• Darbam nepieciešamās apmācības.
• Radošu un interesantu darbu profesionālu kolēģu kolektīvā.
• Iespēju pilnveidoties starptautiskā darba vidē.
• Atalgojumu 750.00 – 810.00 EUR (bruto) + piemaksas par nakts darbu.
• Veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika) un sociālās garantijas.
• Iespēju iegādāties uzņēmuma produkciju par pievilcīgām cenām.
• Bezmaksas pusdienas.

Darba vieta: Jaunkūlas 20, Ādaži. Darbs maiņās darba dienās, 3 maiņu režīms.
Darbs uz sezonu līdz novembra beigām.

Piesakies zvanot uz nr – 26157093

SIA KH Select, reģ.nr: 40003668284

MEKLĒJAM GRĀMATVEŽA PALĪGU/DZI
Mēs no Jums sagaidām šādas prasmes:
• Vidējo profesionālo, nepabeigtu augstāko vai augstāko izglītību ekonomikā, finansēs;
• Iepriekšēja pieredze grāmatveža pienākumu veikšanā;
• Latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas mutiski un rakstos;
• Labas prasmes darbā ar MS Office, t.sk., MS Excel;
• Priekšroka tiem kandidātiem, kuriem ir pieredze ar Microsoft Dynamics NAV uzņēmuma vadības programmu;
• Augsta atbildības sajūta, precizitāte.
Galvenie darba pienākumi:
• Finanšu grāmatvedības atskaišu un pārskatu sagatavošana;
• Statistikas atskaišu sagatavošana;
• Pirmdokumentu apstrāde, uzskaite, kontrole;
• Debitoru un kreditoru dokumentu pārbaude un apstrāde;
• Avansa norēķinu dokumentu apstrāde;
• Darbs grāmatvedības programmā Microsoft Dynamics NAV
• Pamatlīdzekļu uzskaites kārtošana;
• Degvielas uzskaites kārtošana;
• Darbs ar noliktavu.
Jūs iegūsiet:
• Atbildīgu darbu un vērtīgu pieredzi stabilā uzņēmumā;
• Sociālās garantijas;
• Veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika;
• Atalgojums atbilstoš pieredzei un prasmēm;
• Darba vieta Ādažos;
• Nepilnu darba laiku.
CV sūtīt uz:
SIA „KH Select”
Muižas ielā 18, Ādaži, LV-2164

vai uz e-pastu: birojs@khselect.lv
Tālr.: +371 26011677

Mēbeļu, durvju un trepju ražošanas uzņēmums SIA MP WOOD WORKS, LV44103109448 aicina darbā krāsotāju.

Prasības:

Vidējā profesionāla vai amatizglītība;
iepriekšējā darba pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību;
precizitāte un augsta atbildības sajūta;
spēja strādāt komandā.

Mēs piedāvājam:

pastāvīgu darbu
atalgojumu no 800 EUR mēnesī pēc nodokļu nomaksas;
labus darba apstākļus.

Darba pienākumi:

· Mēbeļu, durvju vai trepju krāsošana

Pieteikties darbā pa tālruni 26445743.